تعمیر پنجره وین تک

Wiki Article

همان‌طور که پیش از این نیز به این موضوع اشاره کردیم، این دو سری کارآیی متفاوتی را در اختیارتان قرار می‌دهند و طبیعی است که قیمت آن‌ها با یکدیگر متفاوت باشد.

آبایان پروفیل دارای ۴ حفره همراه با ضخامت‌های استاندارد است که توسط متخصصین آلمانی طراحی و در داخل ایران تولید شده است.

پروفیل های هافمن در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و هیچگونه تغییر رنگی از خود نشان نمی دهد. همچنین پروفیل های تولیدی شرکت هافمن به راحتی پوسیده نمیشود و می توانید سالیان سال از آن ها استفاده نمایید.

در این حالت علاوه بر استفاده از حفاظ روی دیوار، در خارج از ساختمان و دقیقا روبروی پنجره نیاز به حفاظ و نرده هایی می باشد.

از جمله ویژگی های پنجره دوجداره آبایان می توان به قیمتی استثنایی این محصول اشاره کرد که امکان بهره‌مندی ساختمان‌های مختلف از درب و پنجره‌های دوجداره‌ ایمن را فراهم می‌کند.

همچنین این پروفیل ها دارای رنگبندی های مختلف نیز می باشند. اما در کل همه پروفیل ها باید دارای استانداردهای لازم و کافی باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با توجه به دو گانگی کاربری آنها طرح و نوع آن می تواند کاملا متفاوت باشد.

ناشناس گفت: ۱۴ فروردین , ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۸ ق.ظ سلام وقتتون بخیر

سلام و عرض ادب خدمت شما من از این حفاظ های استیل برای جلوی پنجره می خواستم و خواستم عکس حفاظ پنجره استیل را ببینم تا بین مدل‌های اون انتخاب کنم میخواستم بدونم که چه استیلی مقاومت بالاتری دارد آیا استیل پنجره دوجداره پردیس هم جنس خوب و بد داره و برای پنجره مناسب میباشد و شما چه طرح هایی را تولید می کنید من برای دریافت عکس تولید شده و نصب شده حفاظ های استیل باید به چه کسی صحبت کنم ممنون میشم شماره یک کارشناس فروش تان را محبت بفرمایید که من بتونم با ایشان صحبت کنم و ازشون عکس های حفاظ های پنجره استیل تولید شما را دریافت کنم که بتونم سفارش بدم متشکرم از شما

اگر قصد بازسازی و یا نوسازی ساختمان خود را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در وبسایت مانا پنجره تماس حاصل فرمایید.

قیمت پنجره همچون بسیاری از محصولات دیگر تابع نوسانات اقتصادی بازار است؛ از همین رو قیمت محصولات تولید شده توسط گروه آبایان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

زیرا بالاترین ضعف چوب، بادکردگی و پوسیدگی تدریجی در تماس مداوم با آب و هوای مرطوب است. ایراد دیگر آن است که در زمان آتش سوزی به تشدید آتش کمک می کند. اما همانطور که گفته شده چوب به دلیل داشتن رنگ و بافت زیبا و قابلیت رنگ پذیری مناسب به خصوص در ساخت پنجره های دو جداره فرانسوی کاربرد دارد.

با پروفیل فریم متر مربعی۲میلیون و۳۰۰هزار تومان و با پروفیل بازسازی۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پنجره دو لنگه یک لنگه باز شوی تک

Report this wiki page